استفاده از جیوه قرمز در سلاح های هسته ای در ایالات متحده

تیلور علیرغم بدبینی خود معتقد است که پیامدهای بالقوه سنگ جیوه آنقدر قابل توجه است که باید بررسی شود، او می‌گوید کشف ماده‌ای که می‌تواند صدها یا هزاران برابر بیشتر از TNT انرژی شیمیایی آزاد کند، می‌تواند «مهم‌تر از شکافت هسته‌ای» باشد.

این می تواند سفرهای فضایی را متحول کند و همچنین دسته جدیدی از سلاح های همجوشی هسته ای را ممکن سازد، او می‌گوید: «امیدوارم همه این‌ها اشتباه باشد، اما شاید در حال غرق شدن در افکار واهی هستم.

او با بارنابی و کوهن موافق است که تجارت تریتیوم باید تابع همان پادمان‌هایی باشد که پلوتونیوم و اورانیوم بسیار غنی‌شده، اجزای ضروری بمب‌های شکافت هستند.

در این بخش از مقاله می خواهیم درباره سنگی که در آینه دیده نمی شود نیز صحبت نماییم پس همراه ما باشید.

کوهن، با این حال، ادعا می کند که جیوه قرمز یکی از دسته جدیدی از مواد بسیار انفجاری است که توسط دانشمندان سلاح های هسته ای در ایالات متحده تحقیقات محرمانه ای انجام می شود.

او یادداشتی را نقل می‌کند که اخیراً از آزمایشگاه‌های ملی ساندیا، مرکز مهندسی سلاح‌های هسته‌ای در نیومکزیکو دریافت کرده است، که این مواد را «بالوتکنیک» توصیف می‌کند.

حکم خرید و فروش جیوه قرمز در شهرهای مختلف با هم متفاوت است و باید از یک مرجع معتبر مشورت کنید و سپس اقدام نمایید.

بر اساس این یادداشت، این بدان معنی است که “تحت شرایط خاص” انرژی شیمیایی به دست آمده “می تواند بیشتر از مواد منفجره قوی باشد”.

باب گراهام، محقق ارشد در ساندیا، می‌گوید که او اصطلاح «بالوتکنیک» را برای توصیف دستگاه‌هایی که پس از قرار گرفتن در معرض شوک تولید گرما می‌کنند، ابداع کرد.

اما او اصرار دارد که این قیمت آمپول جیوه قرمز هیچ ارتباطی با محتویات آمپول جیوه قرمز ندارد، که او معتقد نیست وجود دارد، کوهن می‌گوید: «گراهام آزاد نیست که آشکارا در این مورد صحبت کند.

  • منابع:
    1. Cherry red and very dangerous
  • تبلیغات: 
    1. صبر اولین پله موفقیت می باشد!
    2. زنی با ۲۱ سال سن ۱۱ بچه دارد
    3. آیا با خوردن سود پرک جان خود را از دست می دهید؟
    4. روش هایی برای کسب درامد اینترنتی