دختری با خوردن زیره سبز در ترکیه توانست 24 ساعت بدون وقفه بدود

زیره سبز در ترکیه خاصیت گرم کردن هضم را، به طوری که غذا به راحتی جذب و هضم شود. به همین دلیل است که گفته می شود آگنی (آتش گوارشی) را برای هضم بهینه بسیار ضروری است.

طعم تند آن باعث گرم شدن و حرکت جریان خون به اندام های گوارشی می شود. در همین، ترکیب به فرد زیره تلخ و معطر، باعث پریستالسیس و انباضات ریتمیک دستگاه گوارش می شود. می توان که دانه های زیره را به عنوان یک عامل معالج عمل می کند، عملکردهای روده ای را بیدار می کند، به طور فعال تنبلی را کاهش می دهد.

پدیده پریستالسیس غذا و گاز راکد را به سمت پایین می راند، که ممکن است هنگام کار سیستم گوارشی شما با هر مشکلی کمی غرغر را تجربه کنید.

زیره

این طعم‌ها با هم، علل اصلی گاز و نفخ را که در تجزیه آهسته غذا، حرکت کند و سوء جذب ویتامین‌ها و مواد مغذی است، برطرف می‌کنند. با این کار می بینیم که خوردن با زیره باعث تسهیل جذب مواد مغذی توسط بدن می شود.

تحقیقات مدرن نشان می دهد که زیره می تواند از عوارض گوارشی پس از سزارین در زنان باردار نیز جلوگیری کند. این کار را با کاهش درد قولنج، سوزش سر دل و تاخیر در عبور گازها انجام می دهد.

هزاران روش برای استفاده یا ترکیب زیره وجود دارد. غذاهای آیورودا ترکیبات مختلفی از طعم ها و ادویه ها را ارائه می دهند. در عین حال:
زیره را روی یک تورتیلا پاشیده شده، در سوپ های مورد علاقه تان، یا کل دانه را روی سیب زمینی سرخ کرده خانگی امتحان کنید.

– پودر زیره را در سس های سالاد امتحان کنید تا عطری روستایی به برنج یا طعم دلچسبی به هر غذای لوبیا بدهید.

– پودر زیره را در دستور پخت نان ذرت مورد علاقه خود امتحان کنید.

– پودر زیره مخلوط با عسل را می توان به عنوان مربا/خمیر خوش طعم استفاده کرد.

– سعی کنید آنها را در روغن تفت دهید، برشته کنید یا در ادویه های آسیاب شده تازه بپاشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.