پسری با خوردن تن ماهی شادباش تاسی سرش را درمان کرد

فواید تن ماهی شادباش و روغن زیتون به کار رفته در تن ماهی برای سلامتی به خوبی شناخته شده است، زیرا خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد، از ورم مفاصل جلوگیری می کند، خواص ضد باکتریایی دارد و به لطف پلی فنول های آن به عنوان یک آنتی اکسیدان و ضد التهاب عمل می کند.

مصرف این نوع روغن باعث بهبود عملکرد متابولیک، شناختی و مغز می شود. پس چرا بسیاری آن را دور می اندازند یا ماهی تن طبیعی را انتخاب می کنند؟ بسیاری از شما مطمئناً آن را خوانده یا شنیده اید: مواد نگهدارنده، وجود جیوه، سمی بودن قوطی…، علیرغم کنترل مواد غذایی در اسپانیا و اتحادیه اروپا.

شاید به همین دلیل و به گفته کارشناسان سازمان ایمنی غذای اروپا، مصرف بهینه ماهی تن برای هر فرد بالغ در هفته باید حداکثر دو قوطی باشد.

تن
وقتی به نان برشته می‌شوید، از این روغن قوطی‌های تن ماهی استفاده کنید و به نان تست‌ها طعم بسیار غنی می‌دهید که می‌توانید با هر چیزی که می‌خواهید ترکیب کنید. وقتی نان برشته شده را با این روغن گرفتید، می توانید پنیر، سبزیجات یا هر چیز دیگری که می خواهید بریزید.

همچنین توصیه می کنیم روغن را به نان ساندویچ اضافه کنید. البته توصیه می شود این کار را در آماده سازی هایی انجام دهید که ماهی در آن گنجانده شده است تا طعم ها با هم سازگار باشند.

برای اینکه طعم بیشتری به پیتزا بدهید. اگر تصمیم دارید یک پیتزای خوشمزه تهیه کنید، اما معلوم شد که مواد زیادی به جز سس و کمی پنیر ندارید، اگر کمی روغن از قوطی تن ماهی دارید، نگران نباشید.

روغن را بردارید و درست قبل از پختن پنیر روی آن بپاشید و خواهید دید که چقدر از طعم و عطر آن لذت می برید. یک ترفند بسیار ساده با نتیجه الهی. با اضافه کردن ماهی تن می توانید آن را بیشتر بدوزید.

اگر گربه دارید، آن‌ها دوست خواهند داشت که کمی از این روغن را روی کروکت‌هایشان بریزید و با مصرف مقدار زیادی ویتامین که خز آن‌ها را زیباتر می‌کند، لذت می‌برند. در حقیقت: آیا می‌دانستید که روغن ماهی تن می‌تواند به شما در تهیه دارو برای گربه‌تان در مواقع نیاز کمک کند؟ یک واقعیت مهم که همه صاحبان گربه باید بدانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.