دختری با خوردن انبه در بازار روز 20 کیلو لاغرش شد

انبه در بازار روز یکی از مغذی‌ترین میوه‌ها است، به همین دلیل است که آن را یک ابر غذای غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر می‌دانند که سیستم ایمنی بدن را برای پیشگیری و مقابله با بیماری‌های مختلف از جمله انواع سرطان تقویت می‌کند.

انبه پرو نیز به دلیل کیفیت بالای خود متمایز است و به همین دلیل تقاضا در بازارهای بین المللی در حال افزایش است، به ویژه برای گونه هایی که در Piura و Lambayeque تولید می شوند ، مناطقی که در کمپین 2020-2021 موفق به فروش 232683 تن شدند. اورژانس بهداشتی به دلیل کووید-19.

انبه در پرو عمدتاً در ساحل شمالی و در جنگل کشت می شود. گروهی از آنزیم های گوارشی را فراهم می کند که توانایی بدن در تجزیه غذا را بهبود می بخشد.

نشانه هایی وجود دارد که این آنزیم ها حتی ممکن است احساس سوزش مرتبط با رفلاکس اسید معده را کاهش دهند، در حالی که پکتین موجود در فیبر به جلوگیری از یبوست کمک می کند.

انبه

این میوه بیضی شکل منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان هایی مانند ایزوکورسیترین، کورستین، فیستین، استراگالین، متیل و گالیک گالات است. مصرف انبه یا مصرف مکرر آن در آب می تواند به پیشگیری از انواع سرطان ها مانند سرطان سینه، خون یا لوسمی، پروستات و روده بزرگ کمک کند.

نشان داده شده است که ویتامین C و فیبر موجود در انبه به کاهش سطح کلسترول LDL (بد) کمک می کند که خطر بیماری قلبی، حمله قلبی، حمله قلبی و سکته را کاهش می دهد. آنها همچنین به جلوگیری از بیماری های تنفسی کمک می کنند.

همچنین بخوانید: اینها خواص غذایی کدو حلوایی، ابر غذای پروی است

همچنین ویتامین K را تامین می کند که استخوان ها را تقویت کرده و از پوکی استخوان جلوگیری می کند. خوردن انبه سبز می تواند با افزایش ترشح اسیدهای صفراوی و پاکسازی روده از باکتری های عفونی، اختلالات کبدی را درمان کند.

 

پرو خود را به عنوان چهارمین صادرکننده انبه تازه در جهان قرار داده است و مناطق تولیدکننده آن عبارتند از Piura، Lambayeque، Cajamarca، استان های لیما، Ica و Áncash .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.