استفاده از بیل مکانیکی دوسان در برگزاری مسابقات رالی

بیل مکانیکی دوسان از زمان آغاز به کار خود، با تولد بخش ماشین آلات سنگین خود در سال 1977، تجهیزات ساخت و ساز Infracore Doosan شروع به توسعه مدل های اصلی خود کرد و امروزه رشد مداوم خود را حفظ می کند.

این مجموعه ای از شرکت هایی است که در ساخت تجهیزات صنعتی تخصص دارند: بیل های هیدرولیک ردیابی و چرخ دار با طیف گسترده ای از وزن های عملیاتی، لودرهای جلو، لیفتراک ها و غیره، که بزرگترین کارخانه تجهیزات ساختمانی در کره است، با کارخانه های تولید در اطراف جهان: بلژیک، کره، چین.

استراتژی رشد جهانی آن باعث شده است که در هفت سال گذشته شرکت های مربوطه را خریداری کند، از جمله سازنده لودرهای فرمان بابکت (2007) و کامیون های موکسی با منشاء سوئدی (2008) و غیره.

DISD (Doosan Infracore Shandong) یک برند تجهیزات ساختمانی است که به طور ویژه برای لودرهای چرخدار کوچک و متوسط ​​طراحی شده است.

بیل مکانیکی

نام تجاری DISD یک ستون ضروری از مجموعه برند دوسان است که نیازهای مختلف را در بازارهای بزرگ در حال ظهور مانند آسیا و اقیانوسیه، آمریکای لاتین، روسیه، کشورهای مشترک المنافع (CIS، اتحاد جماهیر شوروی سابق)، خاورمیانه و آفریقا تامین می کند.

آنچه DISD را متمایز می کند شعار ما است: “راه حل های قابل اعتماد با ماشین آلات و متخصصان ما”. این بدان معنی است که ما محصولات و راه حل های باکیفیت و متناسب با نیازهای مشتریان خود را ارائه می دهیم و افراد ما شریک قابل اعتمادی هستند که می توانید همیشه روی آنها حساب کنید.

ما با بهره گیری از میراث مهندسی و سیستم مدیریت کیفیت دوسان، محصولاتی با کیفیت و دوام عالی طراحی و تولید می کنیم و خدمات کارآمد و دقیقی را از طریق شبکه نمایندگی خود ارائه می دهیم، در حالی که از در دسترس بودن قطعات یدکی از طریق مراکز توزیع دوسان در سراسر جهان اطمینان حاصل می کنیم.

-بیل مکانیکی بیل های سنگین دوسان دارای راندمان سوخت استثنایی و همچنین استحکام و انعطاف پذیری فوق العاده ای هستند که بهره وری را تضمین می کنند.

بیل مکانیکی دوسان به لطف بهینه سازی سیستم هیدرولیک و اتصال الکترونیکی آن با موتور نسل جدید، باعث افزایش تولید و همچنین کاهش مصرف سوخت می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.