استفاده از کیف مارک باربری به عنوان یونیفرم در کالج معروف انگستان

چرا کیف چرمی نمیخریم؟ در ساخت کیف مارک باربری همواره از پوست های با منشاء حیوانی بسیار استفاده شده است. یک مثال عالی از آن ، Birkin معروف و مشهور ، از هرمس است.

این کیف‌ها با عجیب‌ترین پوسته‌ها و در نسخه‌های بسیار محدود ساخته می‌شوند که علی‌رغم اعتراض‌های متعدد به این برند باعث می‌شود قیمت آن‌ها افزایش پیدا کند و بیش از سه صفر جمع شود.

استفاده از پوست با منشاء حیوانی در تولید پوشاک به طور فزاینده ای توسط مصرف کنندگان رد می شود. اینها با گذشت زمان نسبت به منشاء اقلامی که می خرند، به ویژه کیف های چرمی، آگاهی بیشتری پیدا کرده اند.

علیرغم اینکه مفاهیم چرم و کیفیت هنوز با هم مرتبط هستند ، در سال های اخیر جایگزین های متعددی ساخته شده است که جایگزین اولی به روشی سازگار با محیط زیست و حیوانات می شود و در عین حال کیفیت مشابهی را ارائه می دهد.

کیف

خرید اجناس ساخته شده از پوست حیوانات ، مانند کیف، به معنای به دست آوردن لوازم جانبی ساخته شده از رنج است. برای بدست آوردن چرم باید این موجود را پرورش دهید و بکشید.

علاوه بر این، تخمین زده می شود که سالانه حدود 3.8 میلیارد گاو و سایر حیوانات گاو برای تولید چرم استفاده می شود. در حالی که سالانه بیش از 1000 میلیون حیوان در سراسر جهان برای به دست آوردن خز خود کشته می شوند .

یک کیف برند خوب را می توان مانند یک جواهر به ارث برد، و این به علاوه داشتن اجدادی ثروتمند با سلیقه خوب را فراهم می کند.

در مدت زمان بسیار کوتاهی فروش بازگشته است و زمان آن فرا رسیده است که روی یک کیف با کیفیت و چند کفش مشکی یا برهنه سرمایه گذاری کنید که در کمد لباس شما ضروری خواهد بود.

ایمن ترین کوله پشتی ضد سرقت چگونه در برابر سارقان محافظت می شود؟
از سوی دیگر، بسته های مغناطیسی به زیبایی کیف شانه اولویت می دهند ، به خصوص زمانی که در قسمت داخلی فلپ قرار می گیرند. در واقع، آنها کاملاً بی توجه می شوند. درست است که ضد آب نیستند، اما اگر به درستی استفاده شوند، امنیت بیشتری نیز دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.