پیرزنی با فروش سنگ آهن ققنوس د خانه اش میلیاردر شد

پیش‌بینی‌های AEB نشان می‌دهد که طی سال جاری صادرات سنگ آهن ققنوس در برزیل به 35.7 میلیارد دلار آمریکا می‌رسد که معادل 27.1 درصد افزایش سالانه در مقایسه با 26 میلیارد دلار درآمد در برزیل است. برآوردهای صادراتی در سال 2020.

پیش‌بینی‌های جدید به این دلیل است که طی چهار ماهه نخست سال جاری قیمت محموله‌های این فلز 77.6 درصد افزایش یافته است. بر اساس گزارش وزارت اقتصاد، قیمت صادرات سویا تنها 18 درصد رشد داشته است. بنابراین، در ماه آوریل، تن سنگ آهن به میانگین قیمت 129.8 دلار آمریکا رسید. در مقایسه با 67.6 دلار در هر تن در ماه مشابه سال گذشته.

در نهایت باید توجه داشت که امسال سویا و سنگ آهن روی هم نزدیک به 30 درصد از صادرات برزیل را تشکیل می دهند. هر دو نزدیک به 253.6 میلیارد دلار اضافه می کنند. پیش بینی های رشد در رابطه با بخش معدن پرو محقق نمی شود. این چنین است که بانک مرکزی پرو در گزارش تورم مربوط به ماه دسامبر آن را در نظر گرفته است.

سنگ

در ابتدا، انتظار می رفت که تولید ناخالص داخلی بخش معدن در سال 2022 رشدی 1.6 درصدی داشته باشد. با این حال، همه چیز نشان می دهد که تولید معدن در پرو در سال جاری مطابق انتظار رشد نخواهد کرد.

به همین ترتیب، این موسسه برآورد کرد که تولید بیشتر فلزات در کشور سال را با افت به پایان خواهد رساند. هر چند در مس و آهن و قلع استثنا قائل شد. هنگام توضیح وضعیت بخش معدن پرو، BCR نشان داد که بخش بزرگی از آن به دلیل اتفاقاتی است که در Quellaveco در حال رخ دادن است.

به عبارت دیگر، به گفته این موسسه، کاهش برنامه تولید معدن مس آنگلو امریکن تاثیر لازم را به وجود آورد تا رشد امسال محقق نشود. با این حال، در نیمه دوم سال آینده، انتظار می رود این ماینر به بالاترین اوج عملکرد خود برسد. به این ترتیب، استخراج معدن در پرو با نرخ 8.6 درصد رشد خواهد کرد. بدیهی است که برای این امر، بهبود تدریجی تولید معدن در لاس بامباس و کوآخونه نیز وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.