افرادی که به دنبال بیش از یک تن گنج بودند دستگیر شدند!!

همانطور که مستحضر هستید گنج در مناطق زیادی در ایران وجود دارد که افراد به دنبال آن هستند چراکه هر امری با تلاش و کوشش میسر می شود ما در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم در ادامه همراه ما باشید.

سرنگ انسولین ساده

یکی از محصولات پزشکی که کارکرد ساده ای دارد و خود شخص می تواند از استفاده شخصی کند سرنگ انسولین ساده می باشد که هر فرد به میزان لازم می تواند به بدن خود تزریق کند، در تزریق انسولین نباید خودسر این کار انجام شود و میزان تزریق روزانه بر اساس تشخیص پزشک می باشد.

لیمو شیرین صادراتی

پرکاربرد بودن این میوه در صنایع مختلف و با توجه به خواص بی نظیرش باعث شده بسیاری از تجار لیمو ترش سنگی تازه را به عنوان لیمو شیرین صادراتی خود انتخاب کنند و مشغول فعالیت در این عرصه شوند و با این کار از تولیدات کشاورزان عزیز به خوبی حمایت کنند.

پارچه کتان کاغذی

یکی از مواردی که خریداران و مشتریان پارچه کتان کاغذی طرح دار با آن در خصوص خرید مواجه می شوند و برایشان نیز از اهیمت بالایی برخوردار است این است که قیمت این مدل پارچه ها برای خرید به چه صورت است و آیا این که خرید این پارچه با توجه به مزایا و معایبی که به جهت استفاده دارد.

سیب قرمز خونی

همان‌طور که در بخش آغازین این مقاله نیز به آن اشاره کردیم، سیبها انواع بسیار زیادی دارند و از معروف‌ترین و رایج‌ترین آنها می‌توان به سیب زرد و سیب قرمز اشاره کرد که در این میان سیب قرمز لبنان نیز چندین نوع مختلف دارد که یکی از آنها سیب قرمز خونی است.