تاپ و شلوارک زنانه عمده ای ه موجب افزایش هورمون شادی می شود

وقتی نوبت به خرید تاپ و شلوارک زنانه عمده لباس می رسد، بازار سنتی خواسته است فرمول استفاده و دور ریختن را به ما القا کند . یعنی خیلی از اوقات از شر لباس‌هایی که چندی پیش خریده‌ایم خلاص می‌شویم و تقریباً بلافاصله به فروشگاه‌ها و مراکز خرید می‌رویم تا آن‌ها را با دیگران جایگزین کنیم.

با این حال، اکثریت قریب به اتفاق مردم از مزایای بی‌شمار دادن فرصت دوباره به لباس‌هایی که در شرایط خوبی نگهداری می‌شوند، بی‌اطلاع هستند. آیا قبلاً به آن فکر کرده اید؟ در این پست می خواهیم در مورد نحوه بازیافت لباس با شما صحبت کنیم و ایده هایی را به شما ارائه دهیم که مطمئناً از آنها خوشتان می آید. در ادامه بخوانید: دنیایی از امکانات برای شما باز خواهد شد!

بازیافت لباس و محیط زیست چه نسبتی با هم دارند؟

تقریباً تمام لباس هایی که می پوشیم از چهار ماده ساخته شده اند: پنبه، پشم، ابریشم یا الیاف مصنوعی. سه مورد اول به طور طبیعی و چهارمی از نفت گرفته می شود.

تاپ

صرف نظر از منبع مواد، تولید لباس فرآیندی است که شامل اقداماتی است که می تواند به محیط زیست آسیب برساند، به عنوان مثال،  تولید رنگ، پوشش، سفید کردن و مرسریزاسیون.

در مورد الیاف مصنوعی مانند نایلون، مروارید یا لیکرا، ساخت آنها بر جو تأثیر می گذارد، زیرا آنها نتیجه فرآیندهای شیمیایی پیچیده ای هستند که از استخراج و تصفیه روغن به دست می آیند. علاوه بر این، تولید بیش از حد آنها به تخلیه این منبع کمک می کند.

از این رو اهمیت استفاده مجدد از لباس هایی که دیگر از آنها استفاده نمی کنیم یا دیگر در کمد ما مفید نیستند، اهمیت دارد. انجام این کار به معنای تأثیر کمتر زیست محیطی است ، زیرا علاوه بر اجتناب از فرآیندهای پیچیده صنعتی، به صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و تولید ضایعات کمتر نیز کمک می کند . این را در نظر داشته باشید!

اساساً این در مورد تغییر عادات ما و اتخاذ یک مدل مصرف مسئولانه است ، یعنی مدلی که مصرف انبوه را در هم می شکند و آگاهی در مورد مزایای زیست محیطی اقدامات ما را افزایش می دهد.