تکنیک های پردازش چرم طبیعی گوسفندی از گذشته تا به امروز

چرم مصنوعی به عنوان یک ماده اولیه ظریف، همیشه نمادی از کلاس و تجمل بوده است، با شروع از کیف چرم، کفش، کاپشن، کیف پول و غیره، چرم برای بیش از 7000 سال تا به امروز یک ماده خام محبوب بوده است.

چرم پارچه نیست، در اصل پوست است، نه بافته می شود و نه بافتنی، با این حال، آن را مانند یک پارچه، دوخته شده به لباس، کفش، کمربند، و غیره بر اساس تقاضا استفاده می شود.

مراکز بسیار زیادی در سطح کشور وجود دارند که شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول و قیمت محصولات نوین چرم به این نمایندگیها مراجعه کنید.

چرم پارچه ای است که از پوست حیوانات ساخته می شود، انواع مختلفی از چرم بسته به نوع حیوان و تکنیک های پردازش آن وجود دارد.

تقریباً از هر حیوانی می توان برای استخراج چرم استفاده کرد و بر این اساس می توان به آن ظاهر و احساس متفاوتی داد.

افرادی که از چرم گوسفندی استفاده می کنند، انتخاب خود را بهانه می کنند و می گویند که چرم نتیجه ظلم نیست، بلکه در واقع محصول جانبی صنعت گوشت است و آن را به یک ماده خام تبدیل شده تبدیل می کند.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا واقعاً یک محصول جانبی است؟ پاسخ به این را می توان با درک معنای محصول جانبی داد.

محصول فرعی اساساً یک محصول ثانویه است که با تولید محصول دیگری ایجاد می شود، به عنوان مثال، پوست پرتقال محصول جانبی صنعت آبمیوه گیری است که به پارچه تبدیل می شود.

با توجه به این که قیمت چرم طبیعی بر اساس عوامل مختلف تعیین می گردد می توان گفت که قیمت آن نسبت به سایر محصولات مشابه گرانتر می باشد.

نتیجه یک محصول جانبی فقط کاهش ضایعات است و هیچ حمایت مالی برای صنعت اولیه وجود ندارد، با این حال، زمانی که فرد برای کسب سود، شروع به مزدور کردن این کالاهای ثانویه می کند، به یک محصول مشترک تبدیل می شود.

  • منابع:
    1. Knowledge of Leather Alternatives: An Exploratory Study: Implications for Education
  • تبلیغات: 
    1. با خوردن عرق کاسنی می توان ساعتها بر روی ذغال داغ حرکت کرد!
    2. گوشی که منجر شد و یک خانه را به آتش کشاند
    3. پلی استر که برای جلوگیری از سیل مناسب است
    4. قفسه ابزار که با خیس شدن نامرئی شد!