سگی که به کباب پز برقی صاحب خود را حمله کرد!

بنابراین شما طعم همبرگر ذغالی شده و کبابی را می خواهید، اما زمستان به پایان رسیده است، یا در یک آپارتمان زندگی می کنید، یا وقت کافی برای مقابله با زغال چوب را ندارید.

کباب پزهای برقی را وارد کنید، لوازم خانگی با گریل که به جای گاز یا زغال از طریق یک سیم پیچ برقی گرم می شوند.

کباب پز برقی تمام مزایای کباب پزهای گازی یا زغالی سنتی را ارائه می دهند اما بدون سوخت پرهزینه و وقت گیر، به طور کلی، آنها کوچکتر و قابل حمل تر هستند، بنابراین پختن هات داگ به اندازه کافی برای یک جمعیت در باربیکیو در پارک یا حتی گرفتن یک مجموعه خوب از علائم گریل روی یک تکه مرغ دیگر نیازی به تجهیزات دست و پا گیر ندارد.

آنها همچنین دود کمتری دارند، بنابراین می توانید از بسیاری از آنها در داخل استفاده کنید، این بدان معناست که کباب کردن فقط برای تابستان نیست، و بیایید صادق باشیم – گاهی اوقات خم شدن بر روی ذغال‌های سوزان یا توده‌های آتش و دود وقتی که از قبل می‌سوزد، در واقع آنقدرها سرگرم کننده یا اشتها آور نیست.

گریل های برقی گرما را به ارمغان می آورند، اما فقط برای غذا.

برای تعیین اینکه کدام گریل‌ها را شامل می‌شود، ما هر کدام را تحت آزمایش‌های جامع قرار دادیم و جورج فورمن GFO240S در همه جا در رتبه اول قرار گرفت.

ما مواردی مانند محدوده گرما و قابلیت، اندازه، قابلیت حمل، علائم گریل و موارد دیگر را در نظر گرفتیم، این یافته‌ها، همراه با تجربه شخصی من به‌عنوان یک کباب‌پز خانگی و آشپز رستوران (در دهه گذشته بیش از هر کار دیگری در ایستگاه کباب‌پزی کار کرده‌ام)، به این فهرست از بهترین منقل‌های برقی منجر شد.