شخصی با شیشه رفلکس به روز توانست خانه شیسه ای در جنگل بسازد

موارد استفاده از شیشه رفلکس به روز با توجه به محل آن در ظر می گیرند.

تجاری: کاربرد وسیعی در این نوع اماکن دارد زیرا به دلیل مزایایی که در امنیت و مقاومت دارد، حفاظت لازم را برای جلوگیری از هرگونه حمله یا سرقت فراهم می کند.

مبلمان: برای میز ناهارخوری، درب حمام، قفسه های تزئینی، درب پاسیو، کابینت آشپزخانه و حتی صندلی های مدرن به سبک صنعتی یا مینیمال استفاده می شود.

معماری: استفاده از آن در داخل ساختمان توصیه می شود و همچنین می تواند به عنوان مکمل شیشه دوجداره استفاده شود.

وسایل نقلیه: فشار باد، تصادف یا برخورد و تکان های مختلف در هنگام رانندگی، استفاده از شیشه را برای محافظت از رانندگان و سرنشینان ضروری می کند.

موارد استفاده از شیشه رفلکس  در محصولات: گلخانه ها- مبلمان- میز مطالعه- کوره ها- قفسه ها- تجهیزات صدا- یخچال ها- مساس – صندلی

شیشه

مزایای استفاده از شیشه رفلکس، شیشه های شکسته از بریدگی های ریز و تیز جلوگیری می کند، تمیز کردن را سریعتر می کند و خطر بریدگی را کاهش می دهد.

در مقایسه با شیشه معمولی، مزیت دیگر مقاومت در برابر حرارت است. این ویژگی به این معنی است که شیشه می تواند مقاومت قابل توجهی در دمای گرمایش نسبتاً بالا از خود نشان دهد.

مزیت دیگری که آن را از شیشه معمولی متمایز می کند این است که مقاومت آن در برابر فشار باد روی شیشه 780 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

شیشه رفلکس  گرما را جذب نمی کند و به حفظ دمای پایدارتر کمک می کند. این را می توان در رنگ ها و طرح های بی شماری ارائه داد. همچنین نور فرود را می توان با یک فیلم عایق تغییر داد.

مقاومت آن بسیار بیشتر از مقاومت شیشه ساده است و اگر شکسته شود، خطر بسیار کمتری دارد. مقاومت حرارتی از 60 درجه سانتیگراد به 240 درجه سانتیگراد افزایش می یابد بنابراین در درب فر و یخچال بسیار مفید است.