شیشه دودی 30 درصدی که روند درمان سرطان را سرعت می‌بخشد

درست مانند تمام پنجره‌های ما در Sash Windows London Ltd، شیشه دودی 30 درصد ما در مصرف انرژی کارآمد است. شاید تعجب کنید که بدانید شیشه مات به حفظ دمای ایده آل داخل خانه کمک می کند.

زیرا نور خورشید در طول روز از شیشه عبور می کند و از گرم شدن اتاق جلوگیری می کند، در حالی که در طول زمستان خنکی را مسدود می کند. این به شما امکان می دهد در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و هر ماه مقدار قابل توجهی در قبض انرژی خود صرفه جویی کنید.

احتمالاً نمی دانستید که پنجره های شیشه ای مات یک لایه محافظ اضافی به خانه شما اضافه می کنند.

شیشه

در اینجا در Sash Windows London Ltd، ما شیشه مات خود را بادوام فوق العاده می کنیم تا عملاً غیر قابل نفوذ باشد. شیشه مات ما همچنین می تواند در برابر آب و هوای سخت مقاومت کند که برای زمستان سخت انگلیسی ایده آل است.

شیشه های مات زیبا هستند و ظرافت و سبکی را به هر خانه یا فضای تجاری اضافه می کنند. شیشه مات می تواند سال ها دوام بیاورد و به طرز شگفت انگیزی همه کاره است، بنابراین می توانید مطمئن شوید که چیزی متناسب با نیاز خود پیدا می کنید.

فراتر از مزایای عملکردی، شیشه مات یک عنصر تزئینی قوی به پنجره های شما اضافه می کند و افزودنی منحصر به فرد به هر فضایی است.

امیدوارم این مقاله برای شما آموزنده بوده باشد و به شما در درک بیشتر مزایای شیشه مات کمک کرده باشد. اگر علاقه مند به خرید شیشه مات برای ملک خود هستید، لطفاً همین امروز با Sash Windows London Ltd تماس بگیرید. کارکنان مفید و حرفه ای ما خوشحال خواهند شد که با شما صحبت کنند.

شیشه خالص به گونه‌ای شفاف است که به همه اجازه می‌دهد تا ببینند در داخل اتاقک‌ها چه می‌گذرد، حتی هنگام برگزاری جلسات خصوصی. با این حال، شیشه مات به حفظ حریم خصوصی اجازه می دهد.

شفاف است به طوری که نمی توانید از طریق آن ببینید، اما همچنان به نور اجازه عبور می دهد. بنابراین، برای فضاهای کاری خصوصی بدون مسدود کردن نور خورشید مناسب است.

شیشه مات بیشتر در حمام ها، فضاهای تجاری و درهای ورودی استفاده می شود، زیرا برای حفظ حریم خصوصی شناخته شده است. شیشه مات بهترین انتخاب برای افرادی است که مایل به حفظ حریم خصوصی هستند در حالی که نمی خواهند نور را مسدود کنند. شیشه مات به شما امکان افزایش حریم خصوصی را می دهد و در عین حال اجازه می دهد نور به خانه یا محل کار شما فیلتر شود.