لنت ترمز نیسان تیانایی که موجب قتل دو همکار شد

لنت ترمز نیسان تیانا بخش ویژه‌ای از سیستم ترمز هستند، عناصری که ایمنی همه کسانی که در جاده رانندگی می‌کنند بر روی آن قرار دارد. بنابراین، انتخاب شما باید با مسئولیت پذیری سنجیده شود.

ما به شما اطلاع خواهیم داد که هنگام خرید به دنبال چه چیزی باشید. لنت های ترمز دارای صفحه پشتی و پوشش اصطکاکی هستند که بیش از ده جزء برای ساخت آنها استفاده شده است.

ترکیب لنت های ترمز نیمه فلزی حداقل 65 درصد فلز دارد. 35 درصد باقی مانده از کل ترکیبی از گرافیت و مواد معدنی است. این نوع لنت دارای قابلیت حذف موثر گرما است، مشکل سختی بیش از حد آن است که معمولاً منجر به سایش زودرس دیسک ترمز می شود .

لنت ترمز فولادی از مواد آلی ساخته شده است که فلز به آن اضافه می شود (بیش از 30٪). آنها از نظر هدایت حرارتی خوب هستند و ترمز کارآمدتری را ارائه می دهند. قیمت آن دو برابر قرص های نیمه فلزی است.

لنت

کولار، شیشه و کربن مواد اولیه ای هستند که در ساخت لنت های ترمز آلی استفاده می شوند. ترکیب این قطعات از 15 درصد فلز تجاوز نمی کند. آنها هنگام استفاده صاف و بی صدا هستند، اما نسبت به سایر انواع لنت ها بیشتر در معرض سایش هستند، بنابراین برای طرفداران رانندگی تهاجمی مناسب نیستند.

ترکیب لنت های ترمز سرامیکی شامل الیاف سرامیکی، لاستیک مصنوعی و فلزات غیر آهنی است. این نوع لنت ها ضریب اصطکاک ثابتی ندارند و نسبت به بقیه سایندگی کمتری دارند. این گزینه بهینه برای زمانی است که راننده سبک رانندگی اسپرتی دارد. قیمت آن بالاتر از سایر انواع لنت ترمز است.

محصولات این شرکت ها از نظر قیمت و ویژگی های عملیاتی متفاوت است. شرکت های برمبو و فرودو لنت ترمز خودروهای اسپرت را تولید می کنند. قطعات شرکت ATE به همین ترتیب در حین کار تا دمای 800 درجه سانتیگراد را تحمل می کنند.

لنت های ترمز TRW، Lucas، Bosch، Remsa و STARK برای رانندگی روزانه در سطح شهر بهتر هستند. آنها تا حدودی پارامترهای پایین تری دارند، اما قیمت آنها بسیار پایین تر است. شرکت PAGID قطعات خودروهای لوکس را تولید می کند.