مفجر شدن کارتریج کانن mp250 موجب نابینا شدن پیر 12 ساله شد

فناوری آموزشی موجی است برای تسریع پیشرفت، ارائه آینده پتانسیل طراحی و تبدیل زمین به محیط یادگیری بهتر. امروزه، اگر دانش آموزی بتواند آن را رویا کند، می تواند آن را با پرینت سه بعدی بسازد.

فرآیند خلاقانه، نقش کشف و تخیل همه از طریق چاپ سه بعدی با کارتریج کانن mp250 پربارتر می شوند.

پرینت سه بعدی به فرآیند خلاقیت کمک می کند. وقتی یک دانشمند یا مهندس یا ریاضیدان آینده بتواند مدل واقعی را که ساخته است در دستان خود نگه دارد، می تواند خلاقیت و اشتیاق را افزایش دهد.

این مدل‌های سه‌بعدی می‌توانند جزئیات چشمگیری را که دقیق و بادوام هستند نشان دهند. اکنون ایده ای می تواند به واقعیت تبدیل شود که دانش آموز بتواند آن را اندازه گیری کند، نگه دارد، خم کند، تا کند و به پیشرفت خود ادامه دهد.

فناوری که بسیاری از بزرگسالان در محل کار از آن استفاده می‌کنند، اکنون همان فناوری است که در بسیاری از موارد در کلاس درس استفاده می‌شود، به این معنی که جویندگان کار فردا از قبل تجربه‌ای را خواهند داشت که مدیران و سرپرستان آن‌ها هنگام شروع حرفه‌شان نیاز دارند.

آموزش، پزشکی، هوافضا، مهندسی و موارد دیگر همه از پرینت سه بعدی سود می برند.

کارتریج

در حال حاضر بسیاری از صنایع و حرفه ها در سراسر جهان از پرینت سه بعدی استفاده می کنند. محدود به فرهنگ و زبان نیست. آموزش از این شکل از فناوری برای باز کردن پتانسیل پنهان دانش آموز استفاده می کند.

اگر دانش آموز ایده ای داشته باشد، می تواند آن را در یک مدل سه بعدی زنده کند. دنیای دیجیتال با فناوری پیشرفته اکنون می تواند در دستان فرد قرار گیرد، جایی که دانش آموزان امروزی می توانند آن را برای فردایی بهتر ارتقا دهند.

دانش‌آموزان می‌توانند به مطالعه علاقه‌مند باشند، زیرا مشکلات زندگی واقعی را خودشان حل می‌کنند. همچنین، دانش آموزان برای حل مسائل زندگی واقعی نیاز به دانش متنوعی دارند. بنابراین دانش آموزان به آموزش همگرایی نیاز دارند که برای حل مسائل نیازمند دانش دروس مختلف است. به این ترتیب، آموزش همگرایی در آموزش STEAM مهم است.

علاوه بر این در آموزش STEAM از ابزارهای مختلفی استفاده می شود. این ابزارها مهارت های بسیار مهمی در جامعه آینده هستند. ابزارهای معمولی عبارتند از کدنویسی، ربات، پهپاد، واقعیت مجازی و چاپ سه بعدی.