نوره کیلویی راز قتل امیرکبیر در حمام فین کاشان

ترفند تراشیدن موهای ضخیم زیر بغل با نوره کیلویی راحت ترین راه  و در عین حال به حداقل رساندن سوزش یا رشد در داخل  است.

بر کسی پوشیده نیست که حفره‌های شما عرق می‌کنند و زیربغل‌ها بهترین ناحیه برای چروکیدگی در برابر لباس‌ها هستند، به خصوص در حین ورزش.

بعلاوه، زیر بغل دارای انحنا و چین است. به همه این دلایل، زیر بغل به راحتی در اثر حذف موهای زائد تحریک می شود. آنها سزاوار مراقبت ویژه هستند.

بازوی خود را بالا بکشید تا پوست تا حد امکان آموزش داده شود. ناحیه را به بالا، پایین و سپس از هر طرف بتراشید. نکته حرفه ای از اصلاح زیر بغل درست قبل از تمرین خودداری کنید.

پودر
به دنبال یک کرم یا صابون اصلاحی که خاک رس بنتونیت را با روغن هسته انگور یا روغن درخت چای ترکیب می کند، باشید. خاک رس بافتی قابل سر خوردن ایجاد می کند و با روغن ها برای دفع باکتری ها کار می کند.

موهای حفره ای می توانند در همه جهات رشد کنند، بنابراین ممکن است مجبور شوید چندین پاس انجام دهید. به همین دلیل، استفاده از یک تیغ یک تیغه به جای تیغ با چند تیغه به حداقل رساندن سوزش کمک می کند و احتمال موهای زائد را کاهش می دهد.

برای این منطقه حساس، یک تیغ ایمنی، مانند «ادوین جگر» (26 دلار) بگیرید.

اپیلاسیون داغ زیر بغل یک گزینه عالی است اگر اصلاح باعث تحریک می شود و سایه زیر بغل شما را از ته ریش باقی می گذارد یا فقط می خواهید نتایج طولانی تری داشته باشید. توجه: برای موم داغ، احتمالاً باید یک گرم کننده (15 تا 30 دلار) نیز خریداری کنید.

ابتدا دمای موم را در پشت دست خود تست کنید. بازوی خود را بالا نگه دارید تا پوست کشیده شود. موم را روی زیر بغل خود بمالید و به سمت پایین صاف کنید. قبل از کشیدن موم در جهت مخالف، 30 ثانیه صبر کنید. برای جلوگیری از آلوده شدن موم یا بدن خود، چوب اپلیکاتور خود را دوبار غوطه ور نکنید.