پوشاک ژستی که موجب ازدواج دو معشوق شد

هنگامی که به طور مکرر شنیده می شود، به راحتی می توان تمرکز خود را از دست داد و تشخیص داد که چه چیزی لباس اصلی مردانه است و چه چیزی نیست. که ما را به این فکر می‌کند که پوشاک ژست چه هستند، چه هستند و چگونه می‌توان مواردی را که معمولاً به عنوان اصول اولیه برای ساختن کمد لباسی شایسته بهترین مردان جهان شناخته می‌شوند، شناسایی کرد.

پایه چیست و چگونه می توان آن را شناسایی کرد؟
تی شرت گروه موسیقی مورد علاقه شما ممکن است یکی از مهم ترین لباس های کمد لباس شما باشد و ما اشتباه نمی کنیم، در واقع آنها یکی از قطعاتی هستند که مد بارها و بارها بازیابی می شوند و نمادهای استایل شما از خود به جای می گذارند. برای حمل با این حال، شاید آن چیزی نیست که همه به عنوان یک “پایه” درک می کنند.

پوشاک

آنچه “لباس مردانه اصلی” نامیده می شود شامل تمام لباس هایی است که دارای سه ویژگی اساسی هستند: ساده بودن، رنگ های آنها صاف و خنثی (آبی سرمه ای، بژ و تمام مقیاس خاکستری که از سفید به سیاه می رسد) و مهم نیست که چقدر زمان می گذرد، آنها همیشه مد هستند.

به طور خلاصه: اصول اولیه همه آن لباس‌هایی هستند که وقتی نمی‌دانید چه بپوشید به عنوان منبعی عمل می‌کنند و در هر شرایطی ظاهرتان را زیبا می‌کنند (اعتبار شما ارزیابی سطح رسمی بودن قرار ملاقاتتان خواهد بود). و از همه بهتر این است که با توجه به ویژگی هایی که دارند، می توان همه آنها را بدون اشتباه با یکدیگر ترکیب کرد.

تمام نمادهای سبک در تاریخ آن را پوشیده اند، اگرچه شاید پیشگام آن جیمز دین و شورشی بدون دلیل او باشد. این کارگردان کمد لباس فیلم، ماس مابری بود که تصمیم گرفت یک شلوار جین به قهرمان داستان بدهد و تی شرت سفیدش را به نمایش بگذارد و انقلابی به پا کرد – در دهه 50، با پوشیدن این دو لباس در خیابان، یکی برای کار و دیگر برای لباس زیر، به خوبی دیده نمی شد. امروزه برای همه کمدها یک پایه بی انتها است.