کشف یخچال ویترینی بدون درب عتیقه در خرابه های رباط کریم

خطرات از دست دادن کسب و کار ممکن است حتی با یک روز خرابی یخچال ویترینی بدون درب شما چند برابر شود. در چک لیست تعمیر و نگهداری فریزر خود مراقب تراکم و یخ زدگی بیش از حد باشید.

شما پول بیشتری را روی قبض انرژی اضافی سرمایه گذاری می کنید و هزینه فاسد شدن غذا را می پردازید. بنابراین، سرمایه گذاری این پول در یک یخچال تجاری جدید و کارآمد برای تجارت شما بهتر خواهد بود.

تنظیمات دمای شما پاسخ نمی دهد. بنابراین، در اینجا پنج نکته مهم برای نگهداری فریزر آورده شده است. اگر این کارها را به طور منظم انجام می دهید، باید لوازم شما را برای سال ها کار کنند.

مهر و موم درب را حفظ کنید. بخشی از چک لیست تعمیر و نگهداری معمولی شما باید چک کردن مهر و موم درب باشد. آنها مهر و مومی را تشکیل می دهند که هوای خنک را در داخل نگه می دارد و هوای گرم را خارج می کند، بنابراین شاید یکی از مهم ترین اجزا باشند.

آنها را یک بار در ماه با استفاده از تست اسکناس دلار بررسی کنید. یک اسکناس دلاری را در چهارچوب در بگذارید و مقداری از آن بیرون زده شود و در را ببندید. سعی کنید یادداشت را بیرون بکشید. اگر به راحتی بیرون می آید، ممکن است نیاز به تعمیر درزگیر درب خود داشته باشید.

یخچال

سپس هر شش ماه یکبار درب درب را تمیز کنید. در یک محیط تجاری، ممکن است لازم باشد از یک پاک کننده قوی استفاده کنید. ترکیبی از بی کربنات سدیم و آب نیز معجزه می کند.

ممکن است متوجه شوید که تکه‌های غذا در مهر و موم در جمع می‌شود. در این صورت، می‌توانید آن‌ها را با یک پارچه مرطوب بردارید و سپس از یک برس کوچک (مانند مسواک) برای تمیز کردن عمیق استفاده کنید.

فریزر خود را به خوبی ذخیره کنید. همه وسایل تبرید باید تقریباً پر باشند تا به درستی کار کنند، از فریزرهای مسکونی گرفته تا کولرهای تجاری. آنها به جرم حرارتی نیاز دارند، به این معنی که ذخیره کافی منجمد در داخل برای حفظ دمای پایدار وجود دارد.

اگر فریزر خالی باشد، باز کردن آن بیشتر از فریزر پر تأثیر می‌گذارد. این ترفند ساده تعمیر کولر تجاری را کاهش می دهد زیرا واحد خنک کننده نیازی به کار سخت ندارد.

پر نگه داشتن یک واحد تجاری در یک رستوران یا سوپرمارکت شلوغ نباید خیلی سخت باشد. می توانید یخچال خانه خود را با کوزه های آب پر کنید. در حالی که می توانید این کار را در یک فریزر مسکونی انجام دهید، مطمئن شوید که انبساط آب در هنگام یخ زدن را به حساب می آورید. به طور خلاصه، ظروف در بسته را پر نکنید.