استفاده از کشک پاکتی دهکده خرم در درمان سرطان معده

وقتی وارد دنیای هیجان انگیز تغذیه سالم می شویم، کشف گزینه های جدید، ادغام آنها در زندگی روزمره و مشاهده احساس ما نسبت به آنها بسیار جالب است.

امروز قصد داریم در مورد یک غذای فوق العاده با منشا لبنی صحبت کنیم به نام کشک پاکتی دهکده خرم. آیا شما معمولا آن را مصرف می کنید؟ به خواص آن توجه کنید!

تنوع و نوآوری در صنایع غذایی جایگزین غذاهای کلاسیک به اندازه کشک شده است که جالب و مغذی است، تا جایی که نسل های جدید حتی از چیستی آن غافل هستند.

یکی دیگر از اشتباهات بزرگ در مورد مصرف کشک، تصور «چاق» بودن آن است. به یاد داشته باشید که هیچ غذایی به خودی خود این قدرت را ندارد که شما را چاق کند، زمینه هر کاری که در طول زمان انجام می شود، همان چیزی است که این قدرت را دارد.

کشک

کشک چیست؟
کشک اصلی یک مشتق لبنی است که از شیر گوسفند تازه (نه اوپری سادا) و مایه پنیر طبیعی تهیه می شود. بافت آن متراکم و یکدست، بسیار کرمی است. سهم تغذیه ای مشابه یک ماست طبیعی طبیعی است که حدود 87 کیلوکالری در هر 100 گرم بخش خوراکی است. حاوی تقریباً 6 گرم کربوهیدرات موجود در شیر (لاکتوز) و محتوای پروتئین و چربی آن حدود 5 گرم است.

تفاوت اساسی با ماست این است که با تخمیر مستقیم شیر از باکتری های خاص (ترکیبات آغازگر یا “شروع کننده”) به دست می آید. ماده خام، یعنی شیر می تواند از نشخوارکنندگان مختلف باشد: گاو، بز، گوسفند و غیره.

به عنوان یک محصول لبنی خوب، منبع عالی کلسیم بسیار قابل دسترس زیستی و سایر مواد معدنی مانند فسفر و پتاسیم است. علاوه بر این، ویتامین‌های گروه B را در اختیار ما قرار می‌دهد که برای فرآیندهای متابولیک مختلف و همچنین سایر ویتامین‌ها برای بازسازی و/یا رشد سلولی بسیار مهم هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.