تلویزیون سامسونگ 49 اینچ منحنی اسمارتی که حس شش گانه را منتقل می کند

تلویزیون سامسونگ 49 اینچ منحنی اسمارت بخشی از طیف گسترده تلویزیون های هوشمند این شرکت – سرگرمی را برای همه سنین ارائه می دهند. آن‌ها همه چیز را از مرور وب گرفته تا ضبط نمایش‌ها را ساده و راحت می‌سازند و دارای یک راهنمای جهانی بصری هستند که به کاربران توصیه‌های شخصی‌سازی شده بر اساس سابقه مشاهده آن‌ها را ارائه می‌دهد.

اگر به ارتقای تلویزیون خود فکر می کنید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از خرید در نظر بگیرید:

اگر نمی دانید یک تلویزیون صفحه بزرگ در خانه شما چگونه خواهد بود، در اینجا یک ایده مفید وجود دارد: از یک متر نوار برای ایجاد طرح کلی از اندازه تلویزیونی که می خواهید در اتاق قرار دهید استفاده کنید. همچنین می‌توانید GIF بالا را بررسی کنید تا ببینید یک تلویزیون 75 یا 85 اینچی چقدر راحت در اتاق جا می‌شود.

هنگام خرید تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ، مطمئن شوید که صفحه نمایشی که انتخاب می کنید همهجانبه ترین تجربه ممکن را ارائه می دهد.

تلویزیون

CLICtv با بیش از 90 کانال تلویزیونی و کاتالوگ گسترده ای از فیلم ها و سریال ها، محتوای خطی و درخواستی را در بستر تلویزیونی خود ارائه می دهد.
Samsung Electronics Co., Ltd. و Avatel Telecom برای گنجاندن برنامه CLICtv در تلویزیون های سامسونگ به توافق رسیده اند، بنابراین محتوای موجود از یکی از پلتفرم های اصلی تلویزیون در بازار اسپانیا را اضافه می کنند و موقعیت سامسونگ را با پیشنهاد محتوای خود برای تلویزیون های خود تقویت می کنند. .

از طریق برنامه CLICtv، مشتریان پلتفرم دارای تلویزیون های سامسونگ می توانند به بیش از 90 کانال تلویزیونی آنلاین و یک کاتالوگ گسترده با هزاران فیلم، سریال و برنامه در صورت تقاضا دسترسی داشته باشند.

میگوئل آنجل روئیز، رئیس بخش برند و نوآوری گفت: ما در سامسونگ نه تنها متعهد هستیم که بهترین فناوری تصویر و صدا را در بازار ارائه کنیم، بلکه به ارائه خدمات مختلف به کاربران خود ادامه می دهیم تا بتوانند از محتوای مورد علاقه خود لذت ببرند. در Samsung Electronics Iberia. ادغام برنامه CLICtv در تلویزیون های ما نشانه تعهد ما به ارائه گزینه های سرگرمی، آموزشی و آموزنده برای همه مردم است و خود را به عنوان تولید کننده تلویزیون با قوی ترین محتوای پیشنهادی در این بخش قرار می دهیم.”

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.