خوردن رب گوجه نیم کیلویی عامل موفقیت راننده رالی کشور

گوجه فرنگی فقط به ما شادی بخشید: لحظه مبارکی که کسی تصمیم گرفت به آن میوه قرمز نزدیک شود و اولین لقمه را در تاریخ به آن بدهد.

از آن زمان، این میوه صدها سال است که به ما امکانات زیادی برای غذا می دهد، زیرا مصرف آن از خوردن آن به صورت خام با کمی روغن زیتون تا رب گوجه نیم کیلویی که از آن به عنوان پایه استفاده می کنند، متغیر است.

دومی، به عنوان بخشی ضروری از غذاهای محبوب مانند ماکارونی یا برنج به سبک کوبایی، تحت یک فرآیند صنعتی شدن قرار گرفته است که این امکان را برای سوپرمارکت‌ها فراهم کرده است که صدها هزار نوع و مارک مختلف داشته باشند. اما چه چیزی یک رب گوجه فرنگی خوب را از رب دیگری که اینطور نیست متمایز می کند؟

رب

رافائل وازکز ، رئیس تولید Conesa ، یک شرکت پیشرو در اروپا ، توضیح می‌دهد: “رب‌های با کیفیت‌تر باید بر پایه مکعب‌های گوجه‌فرنگی باشند. نسبت به کنسانتره گوجه‌فرنگی کمتر درمان می‌شود، و این به طعم و بافت بهتر در نتیجه نهایی تبدیل می‌شود.”

سطح حجم تبدیل این میوه. یکی دیگر از نشانه های یک محصول خوب این است که “طعم شیرین غالب نیست”، همانطور که توسط اینس بوترون بیان شده است. علاوه بر این، او می‌گوید که یک ترفند خطا ناپذیر دارد: “آزمایش پیش‌بند شکست نمی‌خورد. اگر در ماشین لباسشویی برود طبیعی‌تر است. اگر جدا نشود، حتی برای خدا، بیشتر است. رب گوجه فرنگی مصنوعی، از یک مهد کودک.”

در صورتی که روزی تنبلی شما را با چنگال هایش در خود ببندد و بخواهید گوجه فرنگی های بسته بندی شده را دور بریزید، در اینجا 13 محصولی را پیشنهاد می کنیم که کارشناسان ما از دانشگاه معتبر اورلاندو توصیه می کنند.

مورد دوم درست نیست، در واقع فقط می توانم بگویم که اورلاندو گوجه فرنگی سرخ کرده و افراد مسن تری دارد که با لباس های پلوتو یا وایانا امرار معاش می کنند، اما درست است که منابع مورد مطالعه ما اطلاعات زیادی در مورد گوجه فرنگی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.