دختری با استفاده از آلوئه ورا بزرگ در یک هفته 20 کیلو لاغر شد

آلوئه ورا بزرگ به خانواده آبدار تعلق دارد و بیشتر آن گیاه را با برگ های دندانه دار و شاخک مانند آن می شناسند.

خود گیاه آلوئه ورا منبع اصلی ژل آلوئه ورا است که از داخل برگ های گوشتی گیاه استخراج می شود. این ژل در لایه ای درست در زیر پوست برگ های گوشتی یافت می شود و از آب و پلیمرهای کربوهیدراتی تشکیل شده است.

این ژل همچنین سرشار از ویتامین ها، اسیدهای آمینه ضروری، لیپیدها و پلی فنول ها است که به نظر می رسد می توانند خواص ضد ویروسی، ضد باکتریایی و ضد قارچی را به گیاه منتقل کنند.

آب آلوئه ورا معروف یا آب آلوئه ورا از ژل گیاه به دست می آید و به دو صورت تولید می شود: در این روش تولید از کل برگ آلوئه ورا برای تولید آب میوه استفاده می شود. برای حذف ترکیبات لاتکس (به نام “آلوئین”) خرد و فیلتر می شود.

از بین بردن ترکیبات لاتکس مهم است، زیرا طعم تلخ، اثرات ملین قوی دارند و در مقادیر زیاد مضر هستند.

در این روش دیگر تولید، پوست و لاتکس قبل از پردازش ژل به مایع حذف می شوند. برخی از تولیدکنندگان بیشتر ژل را برای بهبود غلظت فیلتر می کنند.

آلوئه ورا

اما قبل از اینکه به فواید آب آلوئه ورا بپردازیم، مهم است که توجه داشته باشیم که مطالعه آن به دلیل روش‌های مختلف تهیه و تولید، دوز و منابع گیاهی بسیار دشوار است.

همانطور که بعدا خواهیم دید، فواید آلوئه ورا برای سلامتی بسیاری وجود دارد، اما همه محصولات آلوئه ورا موجود در بازار یکسان ساخته نمی شوند. می‌توان آن را کاملاً با پودرهای پروتئینی مقایسه کرد، زیرا شرکت‌هایی وجود دارند که پودرهای پروتئینی با کیفیت برتر تولید می‌کنند و شرکت‌هایی وجود دارند که پودرهای پروتئینی با کیفیت پایین‌تری تولید می‌کنند.

مطالعات در مورد آب آلوئه ورا چه می گویند؟
بسیاری از فواید سلامتی ثابت شده آلوئه ورا وجود دارد.¹ مطالعات نشان می دهد که عصاره آلوئه ورا ممکن است به کنترل شرایط پوستی، برخی اختلالات ایمنی، آتروژنز (تجمع پلاک در شریان ها) و بسیاری دیگر از عملکردهای سلولی کمک کند.

مطالعات کمی وجود دارد که آب آلوئه ورا را به تنهایی بررسی می کند، اما ممکن است فرض شود که فواید آن ممکن است مشابه (یا بسیار مشابه) با مزایای آلوئه ورا باشد، زیرا حاوی بسیاری (اگر نه همه) از ترکیبات زیست فعال یکسان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.