درب ضد سرقت مشدانی راز قتل زنجیره ای را آشکار کرد

داشتن درب ضد سرقت مشدانی مدرسه برای طرح ایمنی مدرسه ضروری است. آنها نه تنها به محافظت از دانش آموزان، کارکنان و بازدیدکنندگان در مواقع اضطراری کمک می کنند، بلکه از تلاش ها برای جلوگیری از سرقت، رفتارهای ضد اجتماعی و سایر فعالیت های غیرقانونی حمایت می کنند.

این راهنما به ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد اهمیت سیستم های قفل درب مدرسه کمک می کند و شما را از طریق گزینه های مختلف موجود برای جفت شدن با درب های امنیتی تجاری راهنمایی می کند و به شما در ایمن سازی مدرسه کمک می کند.

نقاط دسترسی بیرونی مدرسه، آنهایی که در امتداد محیط مدرسه یافت می شوند، شاهد ترافیک زیادی هستند که تعداد زیادی دانش آموز، کارکنان و بازدیدکنندگان وارد و خارج می شوند. در نتیجه، قفل درهای ایمنی مدرسه در نقاط دسترسی خارجی باید به راحتی قابل استفاده و مدیریت باشند و همچنین با قوانین ساختمانی و آتش نشانی مطابقت داشته باشند.

درب

اکثر قفل های درب بدون کلید سازگار هستند و در مواقع اضطراری به راحتی قابل مدیریت هستند. استفاده از نوارهای وحشت را فراموش نکنید، که روشی برای تخلیه سریع ارائه می دهد.

وقتی صحبت از قفل های داخلی درب مدرسه می شود، باید به خاطر داشته باشید که قفل های امنیتی کلاس درس و همچنین قفل اتاق های کارکنان، دفاتر و سایر فضاهای محدود مورد نیاز است. قفل درب برای همه این فضاها باید به راحتی قابل استفاده و مدیریت در مواقع اضطراری و شرایط قفل باشد. به عنوان مثال، معلمان باید بتوانند به راحتی قفل امنیتی کلاس را از داخل کنترل کنند.

بر اساس گزارش مرکز ملی آمار آموزش و پرورش، در سال 2019-2019، از هر 4 مدرسه دولتی در ایالات متحده، 1 مدرسه فاقد درهای کلاس بود که می توان آنها را از داخل قفل کرد. این خطر برای معلم یا کارمندی است که باید کلاس را ترک کند تا در مواقع اضطراری در را قفل کند.

علاوه بر داشتن قفل‌های امنیتی کلاس درس که می‌توان آن‌ها را از داخل اتاق کنترل کرد، اولین امدادگران باید در هنگام دسترسی به چنین فضاهایی بدون اعتبار مناسب، بلامانع باشند و این قفل‌های درها نیز باید به قوانین ساختمان و آتش نشانی پایبند باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.