سیب گلاب در تره بار موجب فوت ناگهانی پسر 18 ساله شد

سیب گلاب در تره بار در بسیاری از آماده سازی ها استفاده می شود. به عنوان مثال، در اروپا آن را در سالادها، مانند والدورف، تارته فرانسوی، äpfelstrudel از آلمان و اتریش، سس برای بریان، شیرینی پف دار، سیب زمینی سرخ شده، کرامبل انگلیسی یا سیب های پر شده با گوشت گنجانده شده است.

انواع مختلفی از سیب وجود دارد. طعم سیب به عوامل مختلفی بستگی دارد – عرض جغرافیایی، زمین، آب و هوا و مراقبت از رشد آنها. 2500 نوع سیب در ایالات متحده رشد می کند. در مجموع 15 گونه محبوب 90 درصد از کل تولید سیب در ایالات متحده را تشکیل می دهند.

در آسیا از آن در سالاد، سیب زمینی سرخ شده، چاتنی، پلو برنج (برنج سبوس دار خیسانده و تفت داده شده در تابه) و سالاد میوه استفاده می شود.

سیب

سیب نه تنها میان وعده سالم مورد علاقه آمریکاست، بلکه موضوع مورد علاقه دانش آموزان در تمام سنین نیز می باشد. یک مطالعه متقابل برنامه گسترده در مورد سیب، تجربیات یادگیری متنوعی را در رابطه با تغذیه، شعر، چرخه زندگی درختان میوه، تحقیقات علمی، و فرصت هایی برای مطالعه در کتابخانه به دانش آموزان ارائه می دهد.

این وب سایت پیشنهاداتی را برای فعالیت های آسان و چالش برانگیز در مجموعه ای از درس های سیب ارائه می دهد. این واحد بسیاری از حوزه های برنامه درسی را پوشش می دهد: ریاضی، علوم، نوشتن، خواندن، هنر و مطالعات اجتماعی.

بسیاری از فعالیت ها به طور طبیعی به یادگیری مشارکتی کمک می کنند. برای مطالعه این واحد گروه های کوچک یا کار به صورت جفت توصیه می شود. دانش آموزان در مورد یک موضوع تحقیقاتی با یکدیگر صحبت می کنند و اغلب در مقایسه با دانش آموزانی که فقط وظایف کاغذ و مداد را انجام می دهند به سطح بسیار غنی تری از دانش و درک می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.