لوله و اتصالات سیاهی که در کشورهای غربی ممنوع شده است

لوله و اتصالات سیاه یک ماده بسیار مناسب برای بازیافت است: می توان آن را چندین بار بدون از دست دادن عملکرد بازیافت کرد. پی وی سی همچنین طولانی ترین سابقه بازیافت را در بین پلاستیک ها دارد و به همین دلیل بازیافت مکانیکی آن در کشورهای خاصی به طور قابل توجهی توسعه یافته است.

موارد دیگری هم داریم که از قبل به اجرای مقررات بستگی دارد. به عنوان مثال، در یک پروژه زیرساختی برای یک شبکه آب آشامیدنی یا زهکشی، همیشه لوله های اضافی وجود دارد. اگر پیمانکار موظف بود این بقایا را جمع آوری کرده و به تامین کننده لوله بازگرداند، مشکلی که در مورد پنجره های پی وی سی پیش می آید حل می شد.

البته این نشان دهنده یک ناراحتی لجستیکی است که نجاری ندارد: در حالی که اولین ها یک کار را تمام می کنند و برای انجام کار دیگر به مکان دیگری می روند، نجارها می توانند بقایای پروفیل ها را جمع آوری کنند تا زمانی که مبلغی را جمع آوری کنند که ارسال آنها را توجیه کند. تولید کننده پروفایل.

لوله

صنعت جهانی پی وی سی به طور خستگی ناپذیری برای ترویج بازیافت وینیل از طریق نوآوری در فن آوری های بازیافت و قوانین برای ایجاد مشوق های مالیاتی برای تولیدکنندگان برای افزایش محتوای PVC بازیافتی در محصولات خود تلاش می کند.

هدف نهایی بازیافت 100 درصد ضایعات پی وی سی تولید شده در سطح جهان و هدایت تمام زباله های پی وی سی به محل های دفن زباله است. اگرچه ممکن است این یک هدف بلندپروازانه باشد، اما قابل دستیابی است. منبع: وینیل – یکی از پایدارترین مواد روی زمین که توسط Lets Talk Vinyl منتشر شده است.

اولین طرح عملیاتی جمع آوری زباله های پلاستیکی در هلند، بازیافت زباله های لوله پی وی سی برای استفاده مجدد در لوله های سه لایه فاضلاب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.