پسر بچه ای با فروش روفرشی نادر بافت یزدی مشهور شد

برای همه محصولات لکه‌بر فرش و روفرشی نادر بافت یزد و درمان‌های خانگی، مجموعه‌ای از آزمایشات سخت‌گیرانه را دنبال کردیم.

برای این آزمایش‌ها، کاشی‌های فرش و روفرشی 50×50 سانتی‌متری (خاکستری ساکسونی پرز عمیق، محبوب‌ترین فرش و روفرشی در بریتانیا) را برداشتیم و آنها را به پنج منطقه مساوی تقسیم کردیم.

هر زون برای یک لکه استفاده شد. یکی از هر نوع لکه برای هر محصول و درمان خانگی در حال بررسی است.

ما تمام لکه‌برهای فرش و روفرشی را که آزمایش کردیم، خریدیم. لکه های تازه ظرف پنج دقیقه پس از استفاده تمیز می شوند، در حالی که لکه های خشک شده به مدت 10 ساعت باقی می مانند.

روفرشی

مهمترین آزمایش در تحقیقات ما. به هر محصول و درمان خانگی چهار فرصت داده شد تا لکه را پاک کنند. هر چه موقعیت های کمتری مورد نیاز باشد، آنها بیشتر گل می زدند. اگر بیش از چهار تلاش لازم بود، شکست خوردند. پس از هر تمیز کردن، ناحیه مورد بررسی قرار گرفت تا مشخص شود لکه هنوز چقدر قابل مشاهده است.

ما هر ناحیه لکه را قبل و بعد از تمیز کردن بو می کنیم. هر کدام از کم بوترین تا بیشترین رتبه بندی شدند.

اگر تا  به حال آزمایش آتشفشان را در مدرسه انجام داده باشید، می دانید که این کار چگونه پیش می رود. از نظر بصری بسیار چشمگیر است. همانطور که گفته شد، برای تمیز کردن لکه های شراب قرمز از بی کربنات سودا استفاده نکنید. وقتی آن را امتحان کردیم، به نظر می رسید که با لکه شراب واکنش نشان می دهد و ما با یک تکه فرش و روفرشی بزرگ با رنگ آبی باقی ماندیم.

با این حال، روی لکه های کاری کار کرد و با سرکه کمی موثرتر بود. نقطه ضعف استفاده از سرکه بوی آن است. مگر اینکه از این جور چیزها خوشت بیاید در هر صورت، احتمالاً نمی خواهید فرش و روفرشی شما بوی سرکه بدهد، پس باید آن رایحه را بعد از آن تمیز کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.