پیرزنی که با خوردن گوجه گلخانه ای دافنیس 20 سال جوان تر شد

نکته دیگری که می توانید از گوجه گلخانه ای دافنیس نهایت استفاده را ببرید، دانستن نحوه پوست کندن آن است. در حالی که درست است که پوست شما دارای خواص مفید بیشماری است، درست است که همه موجودات زنده آن را به یک شکل تحمل نمی کنند.

اگر نیاز به پوست کندن گوجه فرنگی دارید و در حین انجام این کار احساس نمی کنید که مقدار زیادی از آن را هدر می دهید، توجه داشته باشید: گوجه فرنگی را زیر یک جریان آب جوش قرار دهید تا به راحتی پوست آن جدا شود.

نکته دیگر در این زمینه در مورد این موضوع این است که می توانید قسمتی از چاقو را که برش نمی دهد از روی سطح گوجه فرنگی رد کنید تا سوهان شود. سپس با یک برش کوچک در قسمت بالا، پوست کنده می شود.

گوجه

در نهایت، مطمئناً شما در حال حاضر روش مورد علاقه خود را برای پوشاندن گوجه فرنگی دارید، درست است؟ ما می دانیم که تغییر دادن این مشکل دشوار است، زیرا وقتی چیزی را دوست داریم همیشه سعی می کنیم آن را به این شکل انجام دهیم، اما در مورد اینکه به آن فرصت دهیم آن را با ریحان و یک حبه سیر مزه دار کنیم، چطور؟ ما پیش بینی می کنیم که نتیجه واقعاً عالی باشد.

در Consorfrut ما طیف گسترده ای از گوجه فرنگی ها را داریم که با دیدن آن ها دهانتان آب می گیرد. در برندهای Sunflavour، Privilege، Mephistus و La Parisienne ما، گوجه‌فرنگی سنتی ما و همچنین گوجه‌فرنگی گیلاسی را در چهار نوع آن‌ها خواهید یافت.

لوکاس رودریگز، معاون وزیر تولید پایدار MPyA، در برخی از انواع حوضه های تولیدی مانند کشت گوجه فرنگی در شمال استان اشاره کرد و توضیح داد که «دولت فورموسا متعهد می شود که همیشه در دست تولیدکنندگان باشد. paipperos تکنولوژی پیشرفته ای است که در بازار موجود است. برای این کار، ما همیشه با بذرهایی با کیفیت ژنتیکی بالا کار می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.