چای احمد ارل گری که موجب افزایش قد در کودکان زیر 10 سال می شود

چای احمد ارل گری معمولاً کمتر از 60 میلی گرم کافئین در هر وعده فراهم می کند. اما اگر از پودر یا برگ های دم کرده استفاده شود، معمولاً غلظت کافئین بالاتری نسبت به قهوه (وزن نسبت به وزن) دارد و همچنین بستگی به زمان باقی مانده برای دم کردن دارد. اگر زمان 2 دقیقه باشد، می تواند 238 میلی گرم، در حالی که در 5 دقیقه می تواند تا 402 میلی گرم بدهد.

انتشارات ELSIEVER از طریق هماهنگ کننده رسانه ای خود (Sybrand Boer Iwema) یادداشت هشداری اضافه می کند و ذکر می کند که سرمقاله ای توسط استادان ایتالیایی Salvatore Petta از پالرمو و Giulio Marchesini از بولونیا در همان مجله ظاهر می شود که در آن توصیه می شود در آن احتیاط کنید.

برون یابی، از آنجایی که شرکت کنندگان در گروه های «غیر مصرف کننده» کم بودند و به طور کلی دوزهای قهوه یا چای ذکر شده را کم می دانند، چنین تأثیر مفیدی دارند.

چای

علاوه بر این، محققان اشاره می‌کنند که علاوه بر کافئین، مواد متعددی در قهوه یا چای وجود دارد، از جمله پلی فنول‌های مختلف که باید در هنگام نتیجه‌گیری یا توصیه‌ها مورد ارزیابی قرار گیرند.

اگرچه مکانیسم دقیقی که نوشیدنی‌ها از طریق آن این اثر محافظتی را دارند هنوز مشخص نیست، اعتقاد بر این است که ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در هر دو به جریان خونی که به کبد می‌رسد جریان می‌یابد.

انواع مختلفی از چای وجود دارد که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چای سبز : رایج‌ترین چایی است که در هر جایی سرو می‌شود، مگر اینکه تنوع متفاوتی را مشخص کنند. غنی از فلاونوئیدها و سایر پلی فنول ها است و در معرض اکسیداسیون زیادی نیست.
چای سیاه : یکی دیگر از انواع بسیار محبوب، و تفاوت اصلی با چای سبز این است که برای مصرف تحت اکسیداسیون کامل قرار می گیرد.
چای ماچا : از نظر خواص مشابه چای سبز است. کاملا آسیاب شده و مقدار زیادی کافئین دارد.
چای سفید : کافئین کمتری نسبت به چای سیاه، از برگ ها و جوانه هایی که کمی فرآوری شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.