کشف کیف چرم کارت عابر بانک در صحنه جرم موجب رسوایی دزد شد

اکسسوری ها و کیف چرم کارت عابر بانک اگر به درستی با آنها رفتار کنیم، عمر طولانی را تضمین می کنند. قطعات ساخته شده از چرم جواهرات کوچکی هستند که ارزش آن را دارد که وقت خود را در آنها صرف کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که شرایط آنها همیشه بهینه است، بنابراین عمر مفید آنها بسیار طولانی تر خواهد بود. علاوه بر این، می توانیم به روشی ساده و اقتصادی به آن برسیم.

شش ترفند برای از بین بردن چین و چروک از چرم یا پوست که به نظر می رسد همیشه با آنها پیش می روید. نحوه مراقبت از کیف یا چکمه های ساخته شده از چرم صاف گاو، بره، گوساله یا گوسفند.

به طور کلی، جایگزین های گاو، بره، گوساله یا پوست گوسفند محبوب ترین هستند. با این نکات مراقبتی ساده، کیف یا چکمه‌های ما زودتر از حد انتظار در سطل زباله نمی‌افتند.

کیف

مطمئن شوید که یک کیسه محافظ دارید. وقتی کیف چرمی می‌خریم معمولاً با یک کیف پارچه‌ای محافظ همراه است. اگر دست دوم خریده باشیم یا بقیه موجودی آن از سمپلر باشد، ممکن است فاقد آن باشد، اما راه حلی وجود دارد . در آمازون کیسه های محافظ در اندازه های مختلف را با قیمت بسیار خوب می فروشند.

گوشت گاو، بره، گوساله یا گوسفند. این کیف شش تایی از پارچه نخی، سبک، مقاوم در برابر سایش و قابل شستشو ساخته شده و قابل استفاده مجدد است. اندازه آن برای کیف های کوچک تقریباً بین 16 تا 18 سانتی متر ایده آل است، بنابراین می توانید جای کارت، کیف پول و کیف پول را نیز در آنها ذخیره کنید. قیمت آن 11.99 یورو است.

کیف های بند کشی پنبه ای وینتیان، 6 تکه کیف کوچک کیف عروسی کیف دستی هدیه کیف تولد (16 * 18 سانتی متر) (20 * 30 سانتی متر)
کیسه های نگهداری لباس با ظرفیت بزرگ DECO EXPRESS، بسته 4 عددی برای نگهداری لباس پتو اسباب بازی، کیسه های متحرک شفاف با زیپ و دسته، کیسه های ماشین لباسشویی

 

برای جلوگیری از این پدیده و اطمینان از اینکه کیسه به همان طراحی اولیه خود ادامه می دهد، می توانیم آن را با دستمال کاغذی پر کنیم . روزنامه را کنار بگذارید، ممکن است به آستر آسیب برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.