گلدان پلاستیکی مشکی ارزانی که موجب افزایش رشد گیاهان آپارتمانی می شود

اگر به فکر ایجاد یک باغ شهری هستید، می توانید از خرید گلدان پلاستیکی مشکی ارزان خودداری کنید و با استفاده از بطری های خالی پلاستیکی، به مصرف مسئولانه کمک کنید.

با کاتر می توانید آنها را از وسط نصف کنید، یک برش کوچک در پایه ایجاد کنید تا آب آن تخلیه شود و آنها را با خاک پر کنید تا بتوانید به دلخواه بکارید. علاوه بر این، باغ شهری راهی عالی برای پرورش غذای خود و شروع فعالیتی است که نه تنها به محیط زیست کمک می کند، بلکه به رشد جسمی و ذهنی شما نیز کمک می کند. نظر شما در مورد ایده چیست؟

دیگر کابل های خود را گم نکنید، آیا برای شما اتفاق افتاده است که وقتی کابل ها را در کشو قرار می دهید، همیشه در نهایت پیچ می شوند؟ با استفاده از مقوای کاغذ توالت یا آشپزخانه برای وارد کردن آنها به داخل آن اجتناب کنید و در نتیجه آن گره خوردن های ناخوشایند را فراموش کنید. آنها را رنگ کنید تا رنگی به آنها بدهید!

گلدان
یک راه خوب برای گذراندن اوقاتی فراموش نشدنی با خانواده و دادن زندگی دوم به محصولاتی که دیگر استفاده نمی کنید، بازیافت خلاقانه است . علاوه بر ایده‌هایی که در این پست به شما داده‌ایم، می‌توانید به راهنمای DIY ما نگاهی بیندازید ، جایی که نمونه‌هایی برای ساخت صنایع دستی شگفت‌انگیز پیدا خواهید کرد.

مصرف مسئولانه یکی از خطوط عمل Oxfam Intermón است. ما با اقدامات خود متعهد هستیم که جامعه را از اهمیت صرفه جویی در منابع، بازیافت و استفاده مجدد آگاه کنیم.

اگر با این راهنما آشنایی ندارید، از شما دعوت می کنیم تا اهمیت مصرف مسئولانه را در راهنمای رایگان ما درک کنید ، جایی که نکات مفیدی برای صرفه جویی در منابع روزانه خود خواهید یافت. روی مصرف مسئولانه شرط بندی کنید: اقدامات کوچک روزانه با تأثیر زیادی بر محیط ما!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.