گل سانسوریا نیزه ای در زمان هخامنشیان به عنوان نماد ثروت بوده است

مانند تمام Sansevieria، گل سانسوریا نیزه ای از طبیعت آسان پسرعموهای خود برخوردار است، بنابراین کشتن گیاه آپارتمانی دشوار است و سرمایه گذاری شما را ارزشمند می کند. فقط دستورالعمل‌های مراقبتی را که در ادامه مقاله ما آمده است دنبال کنید تا شانس زندگی خود را تا سنین بالا افزایش دهید.

سانسیام فن، این یکی دیگر از Sansevieria نسبتاً جدید است که بیشتر فروخته می شود. دارای ساقه های ضخیم قوی Cylindrica و عادت رشد Fernwood با ساقه هایی است که در جهت های تصادفی رشد می کنند تا یک نقطه صحبت بسیار نوک تیز (به معنای واقعی کلمه) ایجاد کند. Sansiam Shabiki دارای ساقه هایی است که در جهت های تصادفی باد می کنند و رشد می کنند

شما می توانید فقط یک افست به خودی خود رشد دهید تا یک اثر هنری زنده ایجاد کنید یا چندین رشد را در یک گلدان همانطور که در بالا نشان داده شده است انجام دهید تا یک خوشه فعالیت ایجاد کنید.

گل

هر دو جایگاه خود را دارند و بر جذابیت گیاه می افزایند. رشد بسیار آهسته است، اما مانند سایر انواع دیگر سخت است و با مراقبت های غیر استاندارد و با شکایات بسیار کمی کنار می آید.

اگر این ظاهر “ستاره‌ماهی” را دوست دارید، یکی دیگر از آنها به نام Sansevieria boncellensis نیز وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. این بسیار جمع و جور است و نسبت به Sansiam Sharbiki دسترسی کمتری دارد، اما اگر می خواهید یک مدل شیک اما محکم برای مجموعه خود داشته باشید، زیبا و عالی است.

یکی دیگر از انواع نسبتاً جدید در مغازه ها، Moonshine ما را به یک دایره کامل باز می گرداند و به گیاهان مار با ظاهر سنتی تر با برگ های عمودی، بلند و پهن، که در خوشه های بسته رشد می کنند، بازمی گردیم.

تفاوت اصلی در اینجا این است که رنگ برگ ظاهری “مهتابی” دارد که جلوه معمول خالدار و مرمری سبز را از بین می برد و رنگ سبز نقره ای روشن تقریباً صاف و یکدستی به ما می دهد. نوارهای کم رنگی معمولاً روی برگ ها وجود دارد و لبه ها به رنگ سبز تیره تر مشخص می شوند تا رنگ اصلی برگ را برجسته کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.